Звароты грамадзян
ЗВАРОТЫ ГРАМАДЗЯНАЎ
ПРАВАВЫЯ АСНОВЫ
Работа са зваротамі грамадзян на Філіял «Магілёўжалезабетон» ААТ «Крычаўцэментнашыфер» ажыццяўляецца ў адпаведнасці з:
Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў"
"Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь 1994 года
Парадак разгляду зваротаў грамадзян
У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў" у Філіял «Магілёўжалезабетон» ААТ «Крычаўцэментнашыфер» разглядаюцца пісьмовыя, вусныя і электронныя звароты грамадзян , у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, і юрыдычных асоб (далей - звароты). Ўсе звароты ў Філіял «Магілёўжалезабетон» ААТ «Крычаўцэментнашыфер», у тым ліку і прынятыя на асабістым прыёме, рэгіструюцца ў дзень іх паступлення ва ўстаноўленым парадку. Звароты лічацца разгледжанымі па сутнасці, калі вырашаны ўсе выкладзеныя ў іх пытанні, прынятыя належныя меры па абароне, забеспячэнню рэалізацыі, аднаўленню правоў, свабод і (або) законных інтарэсаў заяўнікаў і дадзены адказы ў пісьмовай, вуснай або электроннай форме. Адказы на звароты даюцца ў тэрміны, устаноўленыя артыкулам 17 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў". Тэрміны разгляду зваротаў вылічаюцца з дня іх рэгістрацыі.
Парадак абскарджвання адміністрацыйнага рашэння
У адпаведнасці з артыкулам 30 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 года № 433-З «Аб асновах адміністрацыйных працэдур" зацікаўленая асоба валодае правам на абскарджанне адміністрацыйнага рашэння ў адміністрацыйным (пазасудовым) парадку.
Адміністрацыйная скарга накіроўваецца ў дзяржаўны орган, іншую арганізацыю, вышэйстаячыя ў адносінах да ўпаўнаважанага органу, які прыняў адміністрацыйнае рашэнне, альбо ў дзяржаўны орган, іншую арганізацыю, да кампетэнцыі якіх у адпаведнасці з заканадаўчымі актамі і пастановамі Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь адносіцца разгляд такіх скаргаў (далей - орган, які разглядае скаргу).
Абскарджанне адміністрацыйнага рашэння ў судовым парадку ажыццяўляецца пасля абскарджання такога рашэння ў адміністрацыйным (пазасудовым) парадку, калi iншы парадак абскарджвання не прадугледжаны заканадаўчымі актамі.
У выпадку адсутнасці органа, які разглядаў скаргу, адміністрацыйнае рашэнне ўпаўнаважанага органа можа быць абскарджана непасрэдна ў суд.
Абскарджанне адміністрацыйнага рашэння ў судовым парадку ажыццяўляецца ў адпаведнасці з грамадзянскім працэсуальным або гаспадарчым працэсуальным заканадаўствам.
Тэрмін падачы адміністрацыйнай скаргі
У адпаведнасці з артыкулам 31 Закона Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 года № 433-З «Аб асновах адміністрацыйных працэдур" адміністрацыйная скарга можа быць пададзеная ў орган, які разглядае скаргу, на працягу аднаго года з дня прыняцця абскарджваемага адміністрацыйнага рашэння.
Орган, які разглядае скаргу, мае права аднавіць тэрмін падачы адміністрацыйнай скаргі ў выпадку пропуску такога тэрміну па ўважлівай прычыне (цяжкая хвароба, працяглая камандзіроўка і інш.).
Асабісты прыём
У Філіял «Магілёўжалезабетон» ААТ «Крычаўцэментнашыфер» арганізаваны асабісты прыём грамадзян. Асабісты прыём ажыццяўляецца ва ўстаноўленыя дні і гадзіны ў адпаведнасці з зацверджанымі графікамі. Папярэдні запіс на асабісты прыём ажыццяўляецца па тэлефонах, названым у графіках прыёму. За дзень да прызначанай даты асабістага прыёму неабходна патэлефанаваць па ўказаных тэлефонах з мэтай удакладнення часу і месцы прыёму. Пры вусным звароце заяўнік павінен прад'явіць дакумент, які сведчыць асобу, прадстаўнік заяўніка - таксама дакументы, якія пацвярджаюць яго паўнамоцтвы.
Кіраўнік | Час прыёму |
---|---|
Дырэктар філіяла Кісялёў Уладзімір Уладзіміравіч |
Першы і трэці панядзелак месяца З 14.00 да 18.00 |
Галоўны інжынер Мароз Юрый Мікалаевіч |
Другі і чацвёрты чацвер месяца З 15.00 да 17.00 |
Электронныя звароты
Электронныя звароты грамадзян накіроўваюцца на адрас электроннай пошты Філіял «Магілёўжалезабетон» ААТ «Крычаўцэментнашыфер» sjb-7@tut.by або размяшчаюцца ў раздзеле «Электронныя звароты» на сайце філіяла і разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў".
Звароты грамадзян, незалежна ад таго, у які дзяржаўны орган або іншую арганізацыю яны паступілі, першапачаткова падлягаюць разгляду па сутнасці ў адпаведнасці з кампетэнцыяй:
- у мясцовых выканаўчых і распарадчых органах, падпарадкаваных ім арганізацыях, тэрытарыяльных падраздзяленнях (органах) і арганізацыях, падпарадкаваных або ўваходзяць у склад (сістэму) рэспубліканскіх органаў дзяржаўнага кіравання і дзяржаўных арганізацый, падпарадкаваных Ураду, іншым дзяржаўным органам, іншым арганізацыям, якія ажыццяўляюць сваю дзейнасць і размешчаных у межах той адміністрацыйна-тэрытарыяльнай адзінкі, на тэрыторыі якой узніклі пытанні, выкладзеныя ў зваротах;
- у іншых дзяржаўных органах, іншых арганізацыях, калі пытанні, выкладзеныя ў зваротах, адносяцца да выключнай кампетэнцыі гэтых органаў або арганізацый. У адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 лiпеня 2011 г. № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў" электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах.
Электронны зварот грамадзяніна, у тым ліку індывідуальнага прадпрымальніка, павінна змяшчаць:
- прозвішча;
- уласнае імя;
- імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна;
- адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) і (або) месца працы (вучобы);
- адрас электроннай пошты. выкладанне сутнасці звароту.
Прыём грамадзян у вышэйстаячых арганізацыях
Графік прыёму кіраўніцтвам Міністэрства архітэктуры і будаўніцтваГрафік прыёму Аршанскага раённага выканаўчага камітэта
Графік прыёму кіраўніцтвам Дзяржаўнае прадпрыемства "Кіруючая кампанія холдынгу" БЦК "